REKLAMAČNÝ PORIADOK pre e-shop Solarspace.sk
Čl. I Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok spoločnosti Alintech reality, s.r.o., IČO: 51268329, DIČ: 2120642447, IČ DPH: SK2120642447, so sídlom skladu na ulici Vinohradnícka 3, 821 06 Bratislava, ako prevádzkovateľa internetového obchodu solarspace.sk, je vydaný v súlade s §18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Čl. II Predmet úpravy
Reklamačný poriadok upravuje rozsah, podmienky a spôsob uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom internetovej stránky solarspace.sk.
Čl. III Vymedzenie pojmov
- Predávajúci: Alintech reality, s.r.o., IČO: 51268329, DIČ: 2120642447, IČ DPH: SK2120642447,
- Spotrebiteľ: fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti,
- Podnikateľ: právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ,
- Tovar: produkty a komponenty pre fotovoltiku ponúkané na solarspace.sk,
- Reklamácia: uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady tovaru,
- Reklamačný formulár: dokument, ktorý slúži na oznámenie reklamácie.
Čl. IV Záruka a zodpovednosť za vady
1. Predávajúci zodpovedá za to, že tovar:
- je v súlade s popisom a vlastnosťami,
- je bez vád pri prevzatí,
- spĺňa technické a bezpečnostné požiadavky.
2. Záručná doba je:
- 24 mesiacov pre spotrebiteľov (fyzické osoby – nepodnikateľov),
- 12 mesiacov pre podnikateľov (právnické osoby a SZČO), ak nie je uvedené inak.
Čl. V Vylúčenie záruky
Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté:
- nesprávnym použitím,
- mechanickým poškodením,
- neodbornou inštaláciou alebo servisom,
- živelnými pohromami alebo inými vonkajšími vplyvmi.
Čl. VI Uplatnenie reklamácie
1. Reklamáciu je možné uplatniť:
- emailom: reklamacie@solarspace.sk,
- poštou: Alintech reality, s.r.o., Vinohradnícka 3, 821 06 Bratislava
2. Spotrebiteľ alebo podnikateľ priloží:
- popis vady,
- kópiu dokladu o kúpe,
- číslo účtu v tvare IBAN (pri vrátení peňazí).
Čl. VII Postup vybavenia reklamácie
1. Po obdržaní kompletného podania vystavíme reklamačný protokol.
2. Reklamácia bude vybavená do 30 dní od jej riadneho uplatnenia spotrebiteľom. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa tovar musí zasielať mimo územia Európskej únie (napr. na odborné posúdenie alebo opravu do krajiny pôvodu), môže byť lehota predĺžená. O tejto skutočnosti bude spotrebiteľ vopred informovaný spolu s predpokladaným termínom vybavenia reklamácie.
3. V prípade uznania vady bude tovar:
- opravený,
- vymenený,
- zákazníkovi vrátená kúpna cena.
4. V prípadoch, kedy predávajúci poskytne spotrebiteľovi náhradné (zapožičané) zariadenie na čas trvania reklamácie, znáša náklady na jeho zaslanie a vrátenie predávajúci, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne inak. Táto služba je poskytovaná podľa aktuálnych možností a nie je právne vymáhateľná. Táto možnosť sa nevzťahuje na batérie, ktoré nie sú predmetom zapožičania z dôvodu ich charakteru, váhy a špecifických bezpečnostných podmienok. Zapožičanie je možné výhradne pre striedače, ktoré sú aktuálne skladom a sú na tento účel predávajúcim určené.
Čl. VIII Ochrana osobných údajov
Predávajúci spracúva osobné údaje spotrebiteľa na účel vybavenia reklamácie v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Čl. IX Záverečné ustanovenia
1. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 1.1.2018.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto poriadku, ktoré budú zverejnené na solarspace.sk.
Súvisiace články

Fotovoltaický ohrev vody: Ako navrhnúť fotovoltaický...
Zistite, ako navrhnúť efektívny fotovoltaický ohrev vody. Na našom blogu sa dozviete...

Fotovoltaický ohrev vody: Prínos pre domácnosti a...
Zistite, ako navrhnúť efektívny fotovoltaický ohrev vody. Na našom blogu sa dozviete...

5 najčastejších dôvodov pre firemnú fotovoltaiku
Spoločnosti po celom svete intenzívne hľadajú spôsoby ako pokryť svoje energetické...

3 najčastejšie dôvody pre fotovoltaiku v rodinnom dome
Fotovoltaické panely pre rodinný dom už dávno nie sú high-tech výstrelkom úzkej skupiny...